menu

kokox

stickymenu

KALEM KUTUSU 3 by ANIKI / PEN POUCH 3 by ANIKI


Üçüncü tip kalem kılıfı huzurlarınızda. Bu ara tam gaz kalem kılıfları üstüne çalışıp duruyorum. Bağlama sistemi daha kolay ve basit olan bir kalem kılıfı daha vardı, aklımın bir kenarında. Onu da kalem kılıflarının 3. süne uyguladım. Bu bağlama sistemi Aniki Geographica Defter Sisteminde kullandığımın farklı bir tipi. Geographicalardaki bağlama sistemini çok daha basit halde bu 3. kılıfa uyguladım.


Malzemelerin tümü önceki yuvarlak kalem kılıfı ve birinci nesil kalem kılıfı ile aynı. Bir tek kapak kapama sistemi lastikden yapılmış. Lastiğin yan kapakları biraz daha derli toplu tutması fikrinden buraya kadar gelebildim. Sizlere de fikir vermesi açısından paylaşmak istedim. Belki okurlarımız bu fikri ileri götürüp daha iyisini yapar ve böylelikle zenginleşiriz.








blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy