menu

kokox

stickymenu

Konuk Yazar Dolmakalemden Kim Anlar



Beni ben hakkında,
Sizleri ise fakir hakkında malumatlandıran izzetli ve muazzez edibe,
Kalem gibi fevkalade derin bir mevzuuda necib şahsının bilgi ummanından ikram ettiği katreler ile asgari beni faidelendirdiği için arz-ı şükran iktiza etmektedir.
Âli şahsiyetli nam-ı meçhûl edib,
Müstesna kelimelerinin arasına itina ile sakladığı hoş bir hatayı şahsıma teveccühünden yapmış olsa da,
Hakikâtin bilinmesi mecburiyetinden hareket ile engin şahsiyetinin tezahürü olan bu makalesinde ehemmiyetsiz bir tashih yapmak isterim.

Fakir, malumunuz üzere Sultan I. Mahmut'un kılıç alayı icra olunduğu gün, ne hayırlı bir tesadüftür ki sünnet düğününü idrak etmekde idi. Bu haseb ile fakirin yaşı bi hesaptır.
Tevazuu dolu yüreğini edeb gibi fevkalade bir hırkayla, ziyadesiyle süslemiş olan bu meçhul ve mümtaz şahsiyete minnettarım.
En azından beni, ben hakkında bilgilendiren mümtaz zata teşekkür etmek gerekir. Acaba halı altından bir sopa da mı? sallanıyor yazdıklarımızın, öğrettiklerimizin mükafatı olarak.




blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy