menu

kokox

stickymenu

FRANKLIN CHRISTOPH 1901 FOUNTAIN PEN / DOLMAKALEM


Bundan bir yıl önce ABD de yaşayan bir arkadaşımın Franklin Christoph 1901 dolma kalemini yakından inceleme fırsatını bulmuş ve beğenerek kendisinden bir tane de benim için satın almasını rica etmiştim.
Aradan bir yıl geçti ve benim için satın aldığı Franklin Christoph 1901 dolmakalemi getirdi. Ülkemizde adı pek bilinmeyen ve bu yüzden incelemesi hiç yapılmamış bu irice dolmakalemi aslında sizlerle paylaşmak, biraz olsun yakından incelemek için istemiştim.
Nihayet elime ulaştığına göre bu güzel dolmakalemin ilk görsellerini, ilk izlenimler eşliğinde sizlerle paylaşmak istedim.
Franklin Christoph, son yıllarda dolma kalem dünyasındaki onlarca büyük firmanın yaptıklarını tekrar etme hatasına düşmeden aykırı olma pahasına dolmakalemin altın yıllarındaki anlayışı yeni tasarımlara yükleyerek çok farklı ürünler ortaya çıkaran ABD li bir marka. Kalemlerinde teknolojinin en ilerisini çok kaliteli hammadde üstüne kullanarak ürünün kökünü kolayca görebildiğiniz sade ve temiz kalemler ortaya çıkartıyor. Franklin Christoph kalemlerinin içinde yorulup boğulmuyorsunuz. Kullandığı malzemenin kalitesini dokunarak dahi hissedebiliyorsunuz. Tek tek üretilen Franklin Christoph dolmakalemlerin kalitesi yine aynı kulvarda üretim yapan Edison Pen Co. gibi firmaların ürünlerinden fersah fersah ileride ve üstelik daha da ucuz.


İlk izlenimleri gayet iyi olan Franklin Christoph 1901 dolmakalemi uzunca bir süre kullanımda tutarak artı ve eksilerini görmeye çalışacağım. Bir çok yazar dolmakalem gelir gelmez incelemeye tabii tutuyor. Ben bu yolu sizleri yanıltmamak adına tercih etmiyorum. Uzunca bir süre kalemi kullanımda tutarak ilk anda farkına varılmayan fakat sizlerin para kaybetmenize ve üzülmenize yol açabilecek detayları da ortaya çıkararak net ve adil bir inceleme yapmaya gayret ediyorum.
Bakalım, Franklin Christoph 1901 dolmakalem nasıl bir performans ortaya koyacak.




blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy