menu

kokox

stickymenu

LAMY SAFARI KEMAL ATATÜRK DOLMAKALEM II / LAMY SAFARI KEMAL ATATÜRK FOUNTAIN PEN II


Lamy Safari ATATÜRK Dolmakalemi yazımı yazdıktan sonra bu kalemin kırmızı beyazı nasıl olur diye merak içindeydim. En sonunda bunu yapabilmeyi başardım ve sizlerle paylaşıyorum. Bana göre gerçekten enfes ve dayanılmaz oldular. Eğer iki tane alırsanız istediğiniz bölümü diğeriyle değiştirerek çok güzel kombinasyonlar elde edebiliyorsunuz.


Benim için önemli olan bu konuda tavsiye amaçlı bir kaç kez Lamy Türkiye temsilcisini arasam da nafile. Bir sonuç çıkmadı. Benim haneme yazacak bir şey yokken aptal çocuk muamelesi görmek mükafat ama bizim kırtasiye piyasamızın mümtaz temsilcilerinden gördüğümüz muamele böyle. Zaten beni sevmezler biliyorum da, tavsiyeye kulak kabartsalar, deneseler. Hal bu merkezde olunca ben de kendi imkanlarımla denedim ve bir haylice sevdim. Ben sevdim ama sizler nasıl buldunuz? öğrenmek isterim.





blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy