menu

kokox

stickymenu

LAMY SAFARI KEMAL ATATÜRK DOLMAKALEM / LAMY SAFARI KEMAL ATATÜRK FOUNTAIN PEN



Zannediyorum Lamy'nin Türkiye temsilcisi ile Panel Kırtasiye bir anlaşma çerçevesinde, 10 Kasımda Lamy Safarinin ATATÜRK versiyonunu Panel Kırtasiye çıkartmış. Bir tane bulup şöyle bir bakayım istedim. Karşınızda Lamy Safari Kemal ATATÜRK. Ata'nın güzel ve temiz imzasını Lamy Safari'nin parlak lake yeni modelinin üstüne aynen işlemişler. Koyu fon üzerinde pek güzel olmuş. Haliyle öteki Lamy Safarilerden farklı duruyor. Bildiğim kadarıyla bir de parlak beyaz sürümü de var bu dolmakalemin. Benim kör talihim ATATÜRK'ümden sebep olacak, iyi gitti. Lamy Safari lerde bir türlü denk gelmeyen düzgün uç bu sefer denk geldi. Yoksa 18 Lamyden sonra artık düşer bayılırdım bu da sıkıntılı olsaydı. Ucu gayet güzel yazıyor. Uç terbiyesine hiç gerek kalmadı. Alamanya'dan terbiyeli gelmiş bu sefer.


Bu dolmakalemi de markakalem.com dan aldım. Fakat sağolsunlar inceleme için aldığımı söylediğimde ücret almadan gönderdiler. Ben de incelememi yaptıktan sonra kendilerine tekrar kargoladım. Onlara buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. Tabii renkler söz konusu olunca ayrışmalarda oluyor. Benimki "kuzguna yavrusu şahin" misali. Bence Lamy Türkiye Temsilcisi bu sürüm Lamy Safarinin kırmızı gövde beyaz kapaklısını veya tam tersini yapsaydı, bunlarda rağbet görürdü. Veyahut da 1938 ya da 1881 sayısı güzel bir logo olarak tasarlanıp gövdeye işlenseydi, bence daha bir asil durur ve kullanıcı kitlesine sınırlı üretim havasında bir kalem sunmuş olurdu, Lamy. Öyle ya da böyle, benim gibi adı Lamy düşmanına çıkmış bir adam bile Lamy yazıyor ya gerisi nafile. Lamy nin eline sağlık diyeyim.









blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy