menu

kokox

stickymenu

KALEM KUTUSU By ANIKI / PEN POUCH By ANIKI


Dolmakalem seven dostların bulmakta zorluk çektikleri şeylerden bir tanesi de kalem kılıfları. Her birimizin eğilimleri ve taşıdığımız dolmakalem adedi farklı. Hem tercihlerin farklı hem de talebin dar olmasından isteklerimiz yönünde kalem kılıflarını bulmak biraz zor.


Ben de oturup elimdeki malzemeyle kendime bir tane yapmak için işe koyuldum. Düz beyaz kağıtlara patron çizmeyle başlayıp provalar sonucunda kısa sürede bu arkadaş ortaya çıktı. Siz gündelik kaç dolmakalem taşıyorsunuz? bilmem ama bana 4 adet dolmakalem fazlaca kafi geliyor. Kendisiyle bugünlerde aramız iyi, dolmakalemlerde yeni seyyar evlerinden hoşnut.


Orta karar ama sağlam bir kalem kutusu oldu. Eksikleri var mı? var. "Bundan hası, Şam'da kayısı" diyerek ipinin ucuna dolmakalemleri kem gözlerden koruması bir Baykuş kondurup tasarımı tamamladım. Öyle ya da böyle "kısa günün kârı" mırıltısı ve ellerimle yapmış olmanın keyfiyle kullanıyorum. Bakalım kullanım sonunda ne gibi artılar eksiler ortaya çıkacak. Akıl bir yere kadar, denemeden bilinmiyor.

İnanıyorum ki bu kalem kutusu sizlere de esin kaynağı olur ve benzerlerini kendinize de yaparsınız. Gördüğünüz gibi sizlere soru sorup zor durumda bırakmıyorum, bu sadece bir temenni. Ama illa soru sor, sual çılgını olduk diyorsanız, alın size gazlı bir soru.

Sağ cebimde babamın verdiği 9 lira sol cebimde halamın verdiği 6 lira var. Sol elimi diğer elimden 4 dakika önce cebime soktuysam içtiğim gazoz sizce kaç liradır ?







blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy