menu

kokox

stickymenu

WATERMAN EXPERT PRECIOUS


Waterman dolmakalem aranızda kullananlar var mı?.., bilmiyorum ama ben tüm tasarımlarını olmasa da her ucunu beğenirim Waterman'ın. Tüm uçlarının kendine has bir akıcılığı ve yumuşaklığı vardır. Eğer kullanılan mürekkeb ile de iyi anlaşmış ise kararında bir ıslaklık sergiler. Akar.., gider.., öylece. Sizi daha fazla yazmaya teşvik eder. Yukarıdaki resimde gördüğünüz Waterman Expert i uzun yıllardır kullanıyorum. Bu dolmakalemi yurt içinden temin etmiştim ve hala piyasada bulunuyor. Bazılarımıza negatif gibi gözükecek 32.4 gr. lık ağırlığının dışında eleştirilecek tarafı olmayan, mükemmel denecek kadar iyi bir yazım karakterine sahip bir dolmakalem Waterman Expert.
Yazmak Keyiftir Blog, yayın hayatına geçtikten bir süre sonra Waterman Fransa ya yazdığım bazı yazılardan sonra Waterman beni eksperler grubuna dahil edip arada sırada çeşitli yayınlar gönderiyordu. İki yıl önce sıkıntılı bir hadise yüzünden yurt dışındaki ana firması ile yazıştıktan sonra Türkiyedeki temsilcisi ile irtibata geçmiştim. Waterman, Parker, Rotring, Papermate, Dymo, Sharpie gibi firmaların sahibi olan Newell Rubbermaid firması Türkiyede de bulunuyor. Söz konusu tatsız hadise içinde geçen 5 Euroluk bir kalemi ne yazık ki temin etmediler veya temin etmek istemediler. Ülkemizde hep var olan ve yazım gereçleri sektörüne özgü ilginç yapı maalesef bu yabancı menşeili firmanın Türkiye ayağında da mevcut. Aslında bu hikayenin gerçekten ibret olması için yazılması gerekir. Ve ben bunu daha sonraya bırakıyorum.
Bu ve bunun gibi sebepler olsa da "yiğidi öldür hakkını yeme" düsturundan sebeple Waterman dan vazgeçmedim. 2012 yılbaşından önce ise Waterman üç kez 25 sayfaya varan ve görüş almaya yönelik sorular gönderdi, eksperlere cevaplaması için. Ben de bunları cevaplayarak geri göndermiştim. Sorulan sorulardan anladığım gibi en sonunda Waterman, 2012 Nisan ayında aşağıdaki resimde görülen yeni modelini Mayıs ayı sonunda piyasaya çıkaracağını duyurdu.
Waterman, Expert modelinin üzerine yeni malzemeler, yeni renkler ve yeni grafik desenler ile çalışmış. Ucu ve karakteri çok iyi olan Expert modelinin dış hatlarını aynı bırakarak Expert'i daha kaliteli bir üst sınıfa taşımış.
Bu yeni modele ise Expert Precious adını vermiş. Gövdesi Palladium kaplama üzerine mat-ipek lake ile cilalanmış. Kapak ve klipsinde kullanılan siyah ruthenium malzeme daha gizemli ve derin bir görüntü kazandırmış Waterman Expert Precious'a. Waterman bu yeni modelini ince ve orta kalınlık seçeneğine sahip kendi yapımı Waterman bir çelik uçla tamamlamış. Yurtdışı fiyatı 190-200 US$ aralığında duyurulan bu dolmakalem daha bizim memlekette arzı endam etmediği için incelemem daha sonraki bir tarihe kaldı..






blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy