menu

kokox

stickymenu

TWSBI DOLMAKALEM HIRSIZLARI

Epeyden beridir aklımdaydı şu yukarıdaki dolmakalem güzelliğinden bir tane alayım, atayım yan kolduğa.. Çekeyim Aşiyan'a, sonra yaz babam yaz.. Kağıt mı dayanır bana ?..
Bu yukarıdaki fıstığın adı TWSBI Diamond 530. Her tarafı transparan, görünce insanın içi yani en azından benim içim bir hoş oluyor. Bir de dünyanın söküp takılabilir, dağıtılabilir ve tekrar toplanabilir tek dolmakalem güzeli.
Bu dolmakalem mağazalarda falan satılmıyor. EBay den gidip satın alıyorsunuz. Gittik Ebay amcaya. Zira önceden de dolmakalem almışlığım var kendinden. Beni iyi tanır. Alalım şu seksi güzelden bir tane dedim. Amanın, o da ne Türkiye'ye satmıyorlar. Baktım ettim ama gerçekten satmıyorlar. Hemen kendilerine, Türkiyedeki dolmakalem severler üvey evlat mı ?, bu insancıklar üçüncü dünya ülkesi vatandaşı mı ? mealinden kalaylı bir elektronik posta attım ..
Benim dibi kara, kalaylı elektronik postaya Susan adında bir hanım gayet sakin ve nazikçe aşağıdaki cevabı vermiş.
Ali Bey sizi hayal kırıklığına uğrattığımızdan üzgünüz. Fakat geçtiğimiz ay içersinde Türkiye'ye gönderdiğimiz bir çok dolmakalem kayboldu.. Bu yüzden Türkiyeye satış yapmıyoruz, kara listeye aldık..
Şimdi buyrun burdan yakın. Yurt dışından gelen paket postasında genellikle 100 ABD$ nın altındaki ürünleri paket posta merkezi açmıyor. Bana bu güne kadar birden fazla kalem gelmesine rağmen tek bir kere açılmadı. Zaten uluslararası takip numarası var. Postacılardan yana sıkıntı yok. Zaten imza ile veriyor ve kimliğe bakıyorlar.
Şimdi geldik zurnanın deliğine. Bazen böyle şeref yoksunu ve adına dolmakalem sever diyemiyeceğim tipler kalemi sipariş ediyorlar. Sonrada kalem ellerine geçtiğinde geçmedi diyerek Ebay de şikayet edip paralarını geri alıyorlar. EBay amcada müşteri memnuniyetsizliği deyip parasını satana ödemiyor. Zarar da kalemi satan kişinin hanesine yazılıyor. Sonra ne oluyor.. İşte bizim gibi insanlar parasını ödeyecek olmasına rağmen bu kaleme sittin sene sahip olamayacağı gibi bir de Türkiye nin adı lekeleniyor.
Bu işi yapanlar size sesleniyorum !. Hırsız değilmisiniz siz , hırsız ?. Hem de bir ülkenin adını ve şerefini lekeleyen ve başka milletlerin önünde küçük düşüren.
Allah sizin gibileri o dolmakalemler yüzünden,.. başka bir şey demiyorum.. Gerildim.



blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy