menu

kokox

stickymenu

PILOT V PEN NASIL DOLDURULABİLİR

Bir dolmakalem resmi ararken bu Zihni Sinir arkadaşa rastladım. Pilot kalemlerini bilirsiniz. Tanınmış markadır. Hatta Pilot kalem diye yer etmiştir gündelik konuşmamıza. Aslında çok kaliteli dolmakalemler üreten bir firmadır da bizde pek bilinmez ve ithalatçısı pek getirmez kaliteli dolmakalemlerini. Bu çekik gözlü arkadaş Türkiye piyasasında da satılan Pilot VPen kullan-at dolmakalemleri tekrar nasıl doldurabileceğinizi anlatıyor. Ben bir haylice ilginç buldum. Bir aralar bende benzeri bir sistem ile dolduruyor idim. Bu arkadaşınki de gayet güzel. Fakat Pilot'un bu kalemlerde kullandığı mürekkebin örtücülüğü ve akıcılığı o kadar iyiki aynı kalitede bir mürekkep bulupta bu işi yapmak çok zor. Üstelik Pilot V Pen lerin mürekkebi çok çok uzun bir süre gidiyor. Ne de olsa yokluk yüzü görmüş bir insan olarak alıp sizle paylaşmak istedim. Güzel seyirler. Hayırlı işler...




blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy