menu

kokox

stickymenu

RADYO TV ve DOLMAKALEM GÜNLERİ / RADIO AND TV DAYS ABOUT FOUNTAIN PEN



Pazar günü akşamüstünden tüm okuyanlara güzel ve asude bir akşam dileklerimle başlamak istedim yazıma.
Sizlerinde bildiği gibi Posta gazetesinde 7 Aralık 2013 tarihinde benimle ilgili çıkan haberden ve Mürekkep Balığı dergisindeki yazılardan sonra bir kaç TV kanalından ve radyodan program istekleri gelmeye başladı. Kendimle ilgili pek konuşmak istemediğimden bunları sizlerle paylaşmamıştım. Fakat gelen istekleri kabul ederek bir kaç günlüğüne İstanbul'a, doğduğum, büyüdüğüm içinden vapurlar geçen kentime geliyorum. Media üzerinden de olsa siz dostlarla dolmakalem, mürekkep, yazı ve kağıt üzerine sohbetler yapacağım. Fakat böyle uzaktan uzağa olması benim hiç hoşuma gitmedi açıkçası. Sizlerin olduğu gibi ben de sizleri merak ediyor ve tanışmak istiyorum.

Bu vesileyle benimle tanışmak isteyen dostlar ile de buluşma imkanı olsun istedim. 25 Aralık çarşamba günü imkanı olan dostlar, ben Taksim Sıraselviler Alman Hastahanesi ilersindeki Savoy Pastahanesinde 19:00 itibaren hepinizi bekliyor olacağım.

Bu arada anikinotebooks.com sitesini yeniledim. Eksikleri mutlaka vardır. Bir ara bakıp iyisi kötüsüyle buraya yorum bırakıp fikirlerinizi söylerseniz daha iyisini yapmaya çalışmış oluruz.








blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy