menu

kokox

stickymenu

BABAMIN DOLMAKALEMİ / FOUNTAIN PEN OF MY FATHER


Babamın dolmakalemi var mıydı? Varsa onunla neler yazmıştı?
Bu soruların hiç birinin cevabını bilmiyorum.
Bana bir dolmakalem hediye etmediği gibi ne kadar yoklarsam yoklayayım onunla ilgili ne dolmakalem ne de yazmaya dair hiç bir şey yok hafızamda. Sadece bana dedemin bir dolmakalemini vermişti. Bir de, askerliğimi yaparken bana gönderdiği ufak bir kağıt parçasına hekimlere has yazım tarzıyla karaladığı mektup. Bana yazmamış olsa da, gecenin sinsi saatlerinde bana acılar çektiren ağrılarımı dokunuşuyla gideren küçük, tombul ve çocuk gözüme tanrısal gözüken elleri vardı..
Yazsaydın; aşktan, sevdadan, pişmanlıklardan, hatalardan, sevgiden, çocuklardan bahsedecektin. Belki de yanılmaktan, korkulardan. Senin olduğu gibi benim de korkularım var. Mesela gecenin geç vakitlerinde pek de hayra çalmadığını zannettiğim telefonlar. Yanılmışım.

Dün, 15.10.2013 Salı günü babannemden tam yirmi yıl sonra öğle vaktinde çaldı telefon..

Sevdiğimiz Ebedi Doğudaki ağaca doğru çıktığın yol açık ve nurla dolu olsun. Biraz buruk, biraz kırık olsa da hediye ettiğin hayata ve öğrettiklerine teşekkür ederim. Saçımı okşamamış, beni sevmemiş olsa da ızdırabımı dindiren ellerini ve senin çocuğun olmayı sevdim.

Yollarımız tekrar kesişene kadar huzur içinde hoş kal, hoşça kal Baba ...








blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy