menu

kokox

stickymenu

LASTİKLİ DEFTER AYIRACI / ELASTIC BOOKMARK


Ben bu kendi kendine yap, ellerinle bir şeyler yarat projelerine bayılıyorum. Zaten benim bir Zihni Sinir tarafımın olduğu hepinizin malumu. Üretmek sevdasıyla artan, fazla veren hiç bir malzemeyi atmaya kıyamıyorum.

Aniki Geographica Deri Defter Sistemini yapmaya başladığımdan bu yana kenarlarından artan enlice deri parçalarını biriktiyordum. Geographica'ların ilk versiyonlarında kullanılan ve benim adıma tescili yapılan bağlama sistemini bir de book huger=kitap ayıracı ve kucaklayıcısı olarak zaten uygulamıştım Bu kitap kucaklayıcısını bağlamak her ne kadar bana kolay gelse de bir çok kişiye zor geliyordu. Ben de biraz kafa yorup elimdeki deri parçaları ve yuvarlak lastikle hem bir defter/kitap ayıracı hem de kitap/defter kucaklayıcısı tasarlamış olsam da, bilahare çeşitli yerlerde enli lastikten farklı tiplerini görmüştüm.



O sıralarda akşamüstleri güzel bir demli çay içebilmek için bizim köyün kahvesine iniyorum. Ben bir şeyler yazarken millet al karoyu ver papazı kağıt oynuyor. Kahvecinin oyun oynayanlara getirdiği yeni destelerden jokerleri ayıkladığını görünce bunlardan güzel kitap/defter ayıracı olabileceği fikriyle jokerleri toplamaya başladım. Sonra da yukarıdaki defter/kitap ayıracını yaptım.




Basit ve kullanışlı olan bu iki ayıracı ve daha başkalarını sizlerde evlerinizdeki malzemeyle rahatlıkla yapabilirsiniz. Süsleme ve geliştirmede sınır olmadığına göre saksıları hep beraber çalıştırıp daha iyisini nasıl yaparız beraberce bakalım.
Herkeslere Şurrup kıvamında bir Şeker Bayramı temenni ediyor ve yollarda dikkat ediniz diyorum. Zira hepiniz ayrı ayrı kıymetlisiniz.








blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy