menu

kokox

stickymenu

KALEMDE ORANTISIZ ZEKA



Geçen gün yine kalemler ile ilgili bir şeyler arıyorum, yana yakıla Net'de. Sayfalar arasında dolaşırken bir forumda kalem ile ilgili aşağıdaki tartışmaya denk geldim. Ülkem insanının zekasına ve soruyu sorup cevap bekleyen arkadaşın iyi niyetine hayran olmamak elde değil. Hal böyle olunca paylaşmak istedim. Bakalım sizler ne düşüneceksiniz?.

Her şey, genç bir arkadaşın Pilot marka bir kalem satın alıp kaleminin yazmamasıyla başlıyor. Haliyle genç arkadaşta kalem konusunda uzman olan forum üyelerinden yardım istiyor ve zeka çarpışması başlıyor.


- Kırmızı renk pilot kalem aldım.Gel gör ki yazmıyor.ne yapıcam beyler.Hohladım yine yazmıyor(tükenmez kalemde etkili sanırım).
- napcann onu
- ödevimde kullancam
- git degistir
- Alalı bayağı oldu.Bu saatte kapalı hem.Şimdi deneyim dedim yine yazmadı.
- Uçuş ehliyeti yoktur.
- Kalemin ucundaki lastik top gibi korumayı çıkardın dimi?
- Boynuna sapla
- sefere çıkmıştır hocam o yüzden yazmıyordur.
- Ucunu yala
- pilot kalem çabuk uçuyor, bitmiştir yazmaz.şoför kalem al.
- Kalemlik onun paravan işi asıl görevi pilotluk ve anlaşılan adamimiz atarli çıkmış ve paravan görevini bırakmış.
- Denicem.Sağolun inşallah olur.
- Ona yazmamanın onur kırıcı bir davranış olduğunu söyle.
- ona hemen yazmasını yoksa bunun sonuçlarına katlanacağını söyle
- Beyler dediklerinizi denicem ama saçma geldi bana dedikleriniz nedense.
- koca evde bir tane mi kalem var ?
- Diğerleri hep siyah kırmızı lazım işte.Tamam yarın alcam öneriler için sağolun,hiçbiri işe yaramadı.
- Kaynar suya at,5dk bekle ve kullan. Not:yanında sivri uçlu bişey bulundur ucu için.
- otomatik pilota al yazar
- Hostes çağır o zaman gör yazıyor mu yazmıyor mu
- Ufak bi tüyo öyle hohlmakla uğraşma al bitane çakmak pilot kalemin ucundaki o metal kısma bir süre tut sonra dene tükenmez kalemelrde çok işe yarıyor bi dene bakalım ama kalemin plastik kısımalrını yakma ha
- Sağolun yazıyor
- bunun sonu pek hayra gitmiyor ben söyliyeyim
- Kalemin kapağını çıkardın umarım
- Adı üstünde yazmaz o zaten uçar
- SEN NE DİYON BİZİM BAKKALDAN 50 KR YA KALEM PİL ALIYOZ TIRAŞ MAKİNESİNİ ÇALIŞTIRMIYO

Gerçekten son cümle nokta koyduracak cinsten. Hepinize güzel ve asude bir hafta sonu dileklerimle bol bol tebessüm ediniz.







blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy