menu

kokox

stickymenu

DOLMAKALEM YAZILARI I



"Dolmakalem Yazıları" adından yeni bir yazı dizisine başladım bu yazıyla. İzleyicilerimizin bloglarında dolmakalem ve defterle ilgili yazılarından seçtiklerimi ya da sizin gönderebileceklerinizi bu başlık altında yayınlayacağım.
Euslémme mahlası ile yazan izleyici arkadaşımızın yazısı aşağıda. Umarım keyif alarak okursunuz. Bu ilk yazı için de kendisine ANIKI Notebooks ve BIC Dolmakalem güzel bir hediye gönderiyor, teşekkür ediyorum.
Sevgiyle diyoruz..

Blogger ara yüzünü değiştirdiği için blogger da anlamsız, garip değişiklikler oluştu ve bir çok özellik ise çalışmıyor ya da hatalara sebep oluyor. Yine kobay halindeyiz. Yazı girmek ise ciddi zor hale gelmiş kod bazında yazanlar için. Sizlerin okumasını kolaylaştırmak için hazırladığım hiç bir şey çalışmadığ gibi sürekli de hata veriyor. Tam bir facia halinde şu an Blogger. Eski yazıların kaybolmaması ve ortaya çıkan yüzlerce hatanın düzeltilmesi için bir süre yazı giremez isem şimdiden özür dilerim..

Allah'ım zevkin doruğuyla yükselerek sana geliyorum! *

Bugün çok güzel şeyler geldi başıma. Şuan içim kıpır kıpır. Ben, (bence) bitişik ve düz el yazısı pek güzel bir kadınım ve ardımda kalsınlar istiyorum. O yüzden birkaç gün önce mavi mürekkepli dolma kalem kullanma kararı aldım. Tabi, birkaç liraya tükenmez kalem, jel kalem edinebiliyorsunuz; ama dolma kalemler 20-25 Türk lirasından başlıyor. Param olsa, acımam; hatta 2011'in Dolma Kalemini bile alırım bilezik, bilemedin pırlanta yüzük parasına. El yapımıymış, şa-ha-ne!
Bugün neden güzel? Çünkü Facebook'a girdim ve takip ettiğim haber sitelerinden biri bir haber paylaşmış. Bursalı Artikel firması, Mustafa Kemal Atatürk'ün el yazısını bir yazılım şirketine font olarak yaptırmış. Mustafa Kemal'in bitişik el yazısına bayılırım! Office'in miydi Windows Live Messenger'ın mıydı net bilemiyorum şuan, ama o el yazıları hiç hoşuma gidememişti, okunur değillerdi pek. Artikel'in yaptırdığı harika olmuş. İlk bu habere sevindim ve hemen bilgisayarıma indirdim font'u. Daha sonrasında babamın ben çocukken kullandığı dolma kalemi aradım taradım, hala evde duruyormuş! Markası Scrikss olduğundan kapağındaki metalde S harfi var. Babamın adı S harfi ile başladığı için kendine özel yaptırdığını düşünürdüm. Kaymakamlıkta Sivil Savunma Müdürü idi. Benim sandığım üzere kendine özel kalem de yaptırınca, kendisini pek mühim bir insan sanırdım. Aslında lise mezunu ve 657'ye tabi devlet memuru. İki yakamızın zar zor bir araya geldiği dönemler genellikle oldu; ama en çok üzüldüğüm benim metalinde Ö yazan bir dolma kalemim olmadı! :) Tabi mutluluğum bununla son bulmadı. Evde mavi bir mürekkep olacaktı çooook eskilerden. Bozulmuş sanırım ve annem atmış. Ben o mürekkebi ararken, Caldion parfüm kutusuna denk geldim - ağabeyim ben ilkokula giderken - bu parfümü çok kullandı. Kutuyu açtım ve ne göreyim. Babamın daha afilli bir dolma kalemi. İlk bulduğum kalem, şuan 30 Türk lirası civarında, ama bu bulduğuma internetten baktım, 130 Türk lirası. Krom kaplamaymış ve Amerikan malı. (Benimki bordo, ama aynısının lacivertini buldum görsel olarak) Tabi, dolma kalemle de kalmadı sevincim. On beş senelik divitimi buldum! İlkokulda güzel yazma dersinde kullandığımız mürekkebe batırılan kalemler hani... Ayrıca yaklaşık yirmi senelik iki adet Devlet Malzeme Ofisi kalemi de buldum. Resmen çocukluğuma döndüm. Kalemtıraşa fazlaca maruz kalmışlar ama yine de kimlikleri belli. :) DMO ve ADEL işbirliği... Diğer kalem de bir ucu mavi, diğer ucu kırmızı yazan kalemlerden. Onlar ne forslu olurdu tükenmez kalemlerle başlık atmalara başlamadan önce, değil mi?



blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy