menu

kokox

stickymenu

3M SCOTCH BANT PROBLEMİ


Şu kadar yıldır kırtasiye meraklısımdır da, bir türlü şu üstteki resimde görülen zımbırtı veya zamazingonun güzel türkçemizdeki adını öğrenemedim, bulamadım gitti.
Yapıkan bant hizmetkarı, yapışkan bant kesicisi.., ikram edicisi, bıçağı.., vs, vs. Olmuyor da uymuyor. Elin batılısı, dispenser demiş geçmiş gitmiş kısaca.
Evde, bu zamazingodan eksikti. Bir tane alayım dedim geçenlerde. Baktım 3M firması bir güzellik yapmış ve bu zımbırtının fiyatına, yanında da 4 adet 3M Scotch Magic Tape veriyor, hediye gibi. Buralar yokluk yeri olduğu için yetmedi, 5 adette yedek bant aldım, kıtlıktan çıkmış gibi.
Uzun yıllardan beri kalitesine güvendiğim bu bantlar ve aynı firmanın bant zımbırtısı bir arada olunca alayım dedim ve satın aldım. Biraz önce eski satın aldığım bant rulosu bitince, kendi paketinin içinden çıkanlardan bir tane taktım, paketlenecekleri kapatmak için.
Bu bant zamazingosundan bantı çekmek için hamle ediyorum, ediyorum ama bant tissü kağıdından ince ve cırrt diye kılıcına kopuyor. Haydi, bu sefer al eline, tırnakla baba tırnakla. Kaç kez denediysem olmadı. Bilenler bilir facia bir iştir. Yırtıldıkça yırtılıyor meret. Kaldırdım attım çöpe. Aldım ikinci ruloyu ama o da aynı durumda. Maket bıçağını alıp bir kısmını heba edip sağlam yerini bulmaya çalıştımsa da olmadı. Bu sefer ikinci de çöpe. İnat var ya, Ah ! bu inat..
Üçüncüyü de açtım fakat mümkünü yok. 3M firması gitmiş sanki sahte 3M firması ürünü kullanıyoruz. Olmadı vesselam. Ben de son rulo da resmini çektim ve elimde eski 3M Scotch Bantlardan 5 yaşında bir tane koydum veeee maşallah topaç gibi. Yırtılmadan açılıyor.
Şimdi de sizlere yazıyorum;
Aman bu aralar 3M Scotch Bantlardan uzak durun. Ucuzluk veya indirim diye aldanmayın. Burada 3M in ciddi bir ihmali var. Malını kontrol etmiyor ya da görmezden gelerek kusurlu ürünleri piyasada tutuyor.
Sakın ama sakın 3M Scotch Bantlardan uzak durun diyorum. Anlaşılan kar uğruna ucuz üretim ve kalitesi düşük malzeme gibi şeyler var bunun altında.







blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy