menu

kokox

stickymenu

AZICIK DERTLEŞME


Şu SCHNEIDER ID Dönüştürme yazımdan bu yana ağır bir sorgulama içindeyim. Başkaları tarafından hıyarlık, ne idü belirsizlik, k..ç yalayıcılığı, hırsızlık, utanmazlık, çalıntı yazı yayınlamak, hiç bir emek ve yatırm ortaya koymadan bedava geçinmekle suçlanmama rağmen, kendimce sarfettiğim çabayı en az bir ben bir de Allah biliyor.
Bir çok kez okuyuculardan bazıları ile birlikte yaptığım kırtasiye ve kitabevleri ziyaretlerinde harcadığım para ve büyük kent imkanlarından faydalanmak yerine sırt çantası içine tıkıştırılmaya gayret edilen malzemenin ağırlığıyla heba edilen seyahatlerin canlı şahitleri var..
Bay ya da bayan S. K. !
26 YTL lik bir dolmakalem için kimsenin kabasını yalamadım. Yurtdışından getirtmeden önce Türkiye temsilciliğine açılan bir telefonda firma sahibinin jest yaparak göndermesidir. Firmalardan denemek üzere gönderilen malzemelerin tamamının kargo bedelleri benim tarafımdan ödeniyor. Geçenlerde kritik yayınlarken lazım olan 10 Krşluk bir cam şişe için 12 YTL kargo bedeli ödedim. Bir ay zarfında yazılan yazıların testleri için kullanılan sarf malzemelerinin tamamının bedellerini ve kargo tutarlarını ben kendi bütçemden ödüyorum. Ve ben bu paraları insanlar plajlarda yüzüp eğlenirken milyar dolarlık teknelerin karanlık, izbe ve iş kazası riski dolu 80 C lik makine dairelerinde kazanıyorum. Hiç bir şey kolayına değil ve bedeli var. Benim bedavacı ve hırsız olduğumu gidip aleni ulu orta, sadece hakaret etme güdüsüyle söylemek, izansızlık ve kainatın kuralını koyandan korkusuzluk olur. Bu sadece bir dertleşme.., kimsenin kafasına kakmak için yazmıyorum.. ama gücüme gitti, bildiklerimi sadece paylaşmak adına çocukça bir sevinçle yazılan bu yazıların bu denli ağır hakarete maruz kalması, terbiyesizlikten de öte bir yere konması gerekir.
Blog yazan herkes bilir ki zaman zaman görsellere ihtiyacınız olur ve arattırarak bulursunuz. Bunu bende zaman zaman yapıyorum. Dünyaca büyük firmalardan resimde yükledim kimse ses çıkarmadı. Zira Blog şartnamesinde bu var ve yazılı. Paylaşıma açık bir ortamda yazıyoruz. İnternette bir çok yerde benim diğer bloğumdaki yazılarımdan alıntılar var. Hem de tek bir harfi değiştirilmeden. Bir kez bile ne küfür, ne de tek kelime ettim. Bilen bilir.. evrendeki herşeyin fizik yasası Bumerang'ın çizdiği yayın algoritmasındadır.
Ustalarım derdi.. yoksa, " Kişi kişiyi bilir kendinden sebep" olmasın.. Göreceğiz.. devran dönecek zaman akacak.. nasıl olsa yayı çizen pergelin bir ayağı merkezde.
İnsan bazen okur yazarlığa bile gönül koyuyor ve benim gönül koymam da yazmayadır. Belki zamanla düzelecek bir kalb kırgınlığı benimkisi o kadar. Yazmaktan vazgeçmek ise hayır !
Bu yazıyı acındırmak ya da yorum bırakın diye yazmadım.. zaten mümkünse yorum da bırakmayınız. Sadece bir iç dökme halinden ve kendimi sorgulamadan öte bir şey değil bu yazılanlar...





blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy