menu

kokox

stickymenu

YAZMA ZAMAZINGOLARI BLOGU

Olacakları ben için için hissediyordum ama bakalım ne zaman demekteydim. İşte olan oldu ve şirazem bozulup yazım gereçleri üzerine serbest atışın serbest olduğu bir yazım gereçleri blogu daha yarattım.. Ve rahatladım. Bakalım bu yazma divaneliğinin sonu nereye varacak, Allah hayırlara vesile etsin demekten de kendimi alamıyorum. Zira tedavisi olan bir rahatsızlık değil bu kırtasiye çıldırıklığı. İlacı falan da yok. Gece saat 02:00 de kriz tuttu ne olacak ?. Bir okuyucumuzun dediği gibi; köşe başında büfe değilki bu, al bir şişe.., dik kafana, rahat et. Sakinleş. O saatte kırtasiyeci bulmak ne mümkün..
Nöbetçi kırtasiyeci müessesesi tesis edildi de ben mi ? bi haber dolaşıyorum. Ayrıca uzmanlığı kırtasiye olan bir hekim var mı? Varsa hangi acil serviste icra-i sanat ediyor, onu bilmek luzumu da söz konusu. Hadi diyelim, bu iki zarureti karşılasak ta doktorların yazdığı reçeteyi hangi kırtasiyeci nasıl bir müşkülle okuyacak ?. Yani bu durumda iş çıkmazlardaki, sormayın gitsin.. Artık sabaha kadar vur kafanı taşlara, kalem de kalem.. defter de defter diyerek. Ya da mazallah, yukarıda bulunan resimdeki gibi bir manzara ortaya çıkarsa nasıl bir hal çaresi bulunulabilinir ?..
Ben de iş bu zaruret karşısında krizi tutan vatan millet evlatlarının bir nebze olsun, çektikleri meşakkati azaltabilmek, dertlerine merhem olabilmek adına geçici bir sakinleştirici ve acil hal hekimi olarak;
adında bir blog yarattım. Her türlü kriz haline iyi geliyor ve sabaha dek tatlı bir uyku çekebilmeniz için bir iksir etkisi yaratıyor. Bir almaya görün, alışkanlık yapıyor.. İçinde bu rahatsızlığa duçar olmuş divaneler için renkli renkli, tatlı mı tatlı naneler ve.. nelerr nelerr maydonozlu köfteler var..
Tamamen organiktir, yenilebilir ve haftada bir yenilenebilirdir...




blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy