menu

kokox

stickymenu

PENTEL TRF100 TRADIO GREEN MARBLE DOLMAKALEM



Konu yazlık dolmakalemlerden açılmıştı. Bugün de elime Pentel in bu küçük güzelliği ulaştı. Ben Pentel in dolmakalemlerine bayılıyorum. Zira son derece konforlu ve mükemmel yazıcılar. Sizlerle Aniki nin yeni PolyGraphica defterleri eşliğinde paylaşmadan edemedim.


Standart olarak M uçla geliyorlar. Nadiren de olsa F uçluları bulunabiliyor. İncelemesini detaylı okumak isteyenler için daha önce yazmıştım. Şuradan alalım.


Bana göre her şeyiyle güzel ve yazımı çok yumuşak olan bu dolma kalemlerin en güzel tarafı mükemmel Waterman uçlarıyla donatılmış olması. Tradio serisinde Pentel, Waterman ile işbirliğine gitmiş. Yazım araçları dünyasının tartışılmaz liderlerinden Pentel in kalemlerini gerçekten seviyorum. Bakalım Pentel hakkında sizin fikirleriniz neler? Eğer hala yoksa, Pentel TRF100 Tradiolardan bir tane edinmelisiniz.





blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy