menu

kokox

stickymenu

DOLMAKALEM DENGE HAMAĞI / FOUNTAIN PEN BALANCE HAMMOCK


Haftaya güzel ve keyifli bir şeyle başlayalım. Biz keyif yaparız da dolmakalemimiz yapamaz mı? Elbette yapar, yapmalıdır da. Dolmakalemime keyif yaptırma derdine düşmüşken uzunca bir süredir de domakalemlerin denge merkezini bulabilmek için basit bir şey yapmıştım. Bunu biraz daha estetik ve dolmakaleme zarar vermeyecek bir hale getirdim. İşte ! size bir dolmakalem hamağı.
Dolmakalem derinin yumuşaklığı içinde tatlı talı kestiriyor. Eminim masanızın üstünde bir sürü insanın "nedir bu" diye ilgisini çekecektir. Egzotik ağaçla derinin dengeli ve dengede duran birlikteliği desem daha doğru olur. Çünkü dolmakaleminizin gerçekten dengeli olup olmadığını bulabildiğiniz gibi denge merkezini de doğru olarak gösteriyor. Tamamiyle kendi Zihni Sinir procem. Şimdi bizim devamlı "selamsız" arkadaşımız gelip "Fikir Orjinal Değil" yollu bir şeyle gelir, yazar ve de gider. Farkındayım, bu tür yorumlar emperyalistlerin işi vallahi. Olsun, ben biliyorum ya kimseden tırtıklamayıp kendi saksımı çalıştırdığımı. Ben de fotoğraflayacak bacak yok, kafa çalıştırıyoruz. Bu da bana yeter.


Bu dolmakalem uyutturucusu veya hamağı aynı zamanda dolmakaleminizin masadan yuvarlanmasını da engelliyor. Fotoğraftaki gibi yerleştirdiğinizde gayet güzel yuvarlanmadan estetik bir tavırla siz ona ihtiyaç durana kadar kestiriyor. Hem sonra hafif açıyla biraz da sivri durduğu için masa üstünde dolmakaleminizi kaybetmenize de engel oluyor. Bir tür göze batma durumu yaratıyor. Bu göze batışıyla hem dolmakaleminizi size çabuk bulduruyor hem de insanların ilgisini farklı bir süs nesnesi gibi üstüne çekiyor. Denge de durduğu için siz yokken dokunanın vay haline. Artık siz dönene kadar dolmakaleminize sizden habersiz dokunanın onu tekrar dengedeki yerine yerleştirmek için dökeceği ecel terini düşünmeyin bile. Bu kısımda dolmakalem hamağının sürprizi olsun. Diyelim dengeye getirmeyi başarsa bile sizin gibi tam yatay yerleştirmeye alışık olmadığı için bir hata yapacak ve siz de bunu anlayacaksınız. Ondan sonra basın yaygarayı döndüğünüzde, "Ben yokken dolmakalemime kim dokundu?" makamından. Emin olun, ciddi oyuncaklı bir zımbırtı oldu, bu kalem hamağı. Sizin ve dolmakaleminiz için keyif, sizden habersiz dolmakaleminize dokunanlar için kabus sebebi gibi. Ayrıca bu dolmakalem hamağı uzun yıllar sonra yazacağım araştırmalarına devam ettiğim bir işe daha yarıyor.

Ben kendisiyle iyi anlaştım ve bir müddettir kullanıyorum. Bana hem estetik hem de oyuncakmış gibi göründüğü için sevdim bu zımbırtıyı. Bakalım sizlerin tepkisi ne olacak, bu araştıralım-beraber geliştirelim procesi üstüne?







blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy