menu

kokox

stickymenu

BIC DOLMAKALEM VE GIPTA AJANDA


İki hafta önce bir kırtasiyecide elime geçen bir ajandanın markasını öğrenmek istediğimde kırtasiye sahibi beni GIPTA defter firmasına yönlendirmişti. Bende GIPTA Defterlerin Ankaradaki merkezini arayıp görüştüm. Fakat ajandanın resimlerinden kendi üretimleri olmadığını söylediler. Telefon görüşmemiz sırasında blog tan kendilerine bahis açarak kendilerine ihtisas konularımızdan birinin de defter olduğunu söylemiştim.
Yerli üretim yapan GIPTA defter firması iki hafta önce bana iki adet ajanda göndermişti. Bunlar büyük boylarda ve deri kaplı ajandalar. Ebadları 24,5 cm. x 17 cm. Fildişi kağıda her sayfaya bir gün şeklinde düzenlenmişler. İçinde haritalar ve gündelik hayatı ilgilendiren gerekli bilgiler ziyadesiyle mevcut. Sayfalarının en sağ alt köşesinde ise her geçmiş günü eksiltebileceğiz perforeli bir kısımda bulunuyor. Bu perforeli kısımları yırtarak ayraç kullanmaksızın parmak sözlüklerde olduğu gibi ilgili güne parmağınızı koyarak gitmek mümkün. İş hayatı için gayet güzel organize edilmiş bir ajanda.
Bildiğiniz gibi kısa bir süre önce BIC Türkiye ile anlaşmam gereği BIC Dolmakalemleri bana defter sağlayacağını sözlü ifade etmiş olan defter üretisi firmadan tedarik edeceğim defter ile eşleştirerek bir set halinde hediye edecektim. BIC Türkiye, üstüne düşeni bir seferde ve vaktinden önce elime ulaştırarak yaptı. Fakat setlerde vereceğim defterlerin üreticisinden ses seda çıkmayınca ben de esas defter sponsorumuzu arayarak sıcak baktıkları kampanya ile ilgili bir şey yapıp yapamayacaklarını öğrenmek istedim. Sözlü ifadelerde olumlu yaklaşılsa da maalesef fiiliyatta bunu yakalayamadım.
Ben de ARWEY ve KESKIN Color firmalarının bana incelenmek üzere gönderdikleri fakat daha fotoğraflarını çekip yazısını hazırlayamadığım defterleri var. Benim de aklıma bunlar geldi. Söz verdiğim gibi bu defterlerden ilki ARWEY Reich'ı sahibine gönderdik ve eline ulaştı. Umarım blogunda paylaşır ve bizlerde okuruz. Gerçi yamalı bohça misali olacak ama bu seferde yukarıda resmi görülen GIPTA Ajanda ile BIC AllinOne Dolmakalemleri hediye vermek istiyorum.
Kurallar belli. 19.12.2011 tarihi akşam 24:00 a kadar yorum bırakan yorumcular arasında yapılacak çekiliş ile bu set sahibini bulacak. İyi şanslar..


BIC Turkey decided to give a support as a supplier of BIC All in One Fountain Pen for Giveaway project during next six months arranged by our blog WRITING IS PLEASURE. For participating our Giveaway project please follow well our blog. Today's giveaway contains a 1pc. daily 2012 planner by GIPTA and two pcs. BIC All in One Fountain Pen. For participating to give away please leave a comment for this article till to 12.19.2011. Winners will be announced from there to our readers and followers. Foreign readers and followers are welcome. There is no restrictions for commenting language. Good luck...,

BIC Turquie qui a bien décidée de supporter notre Blog nommé ECRIRE EST UNE PLAISANCE pour la campagne de cadeau en nous envoyant gratuitement des BIC All in One stylo plumes disposables pour six mois prochaines. Chaque message ce que vous laissera ici deviendra une chance de gagner 1 agenda de 2012 par GIPTA et deux pieces de BIC stylo plumes en deux couleurs jusqu'a la date 12.19.2011. Les critiquants gagnants/gagnantes seront annoncés d'ici. Vous pouvez laissez votre message en n'importe qu'elle langue. Bonne chance...,
.




blog comments powered by Disqus

YARARLI LİNK TABLE

YARARLI ŞEYLER ATLASI

DOLMAKALEM TAKAS DEĞİŞİM

YAZMAK KEYİFTİR HARİTASI

MÜREKKEP TAKAS

SORUNLAR ÇÖZÜMLER SAYFASI

Thumb Last Posts

YAZMAK KEYİFTİRDE ÖNE ÇIKANLAR

Defter Murekkep Last Five

TümüDOLMAKALEM KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüMÜREKKEP KATEGORİSİ SON 5 YAZI

Son On Yazi

DUMMY
YAZMAK KEYİFTİRİN EN SON YAYINLANAN 10 YAZISI

Defter Kagit Kategori

TümüDEFTER KATEGORİSİ SON 5 YAZI TümüKAĞIT KATEGORİSİ SON 5 YAZI

PopPostText

Popüler Yayınlar

Popüler Yayınlar For Mobi

EpostaTakip

EPostayla Takip Edin
 
web stats Proxy