Yukarıdaki resmi görünce bir çok okurum "ne oluyor" demekten kendini alıkoyamamıştır. Bu resmin çok okunma ya da fazla ziyaretçi alma stratejisiyle pek bir alakası yok. Bu günkü konunun bizatihi kendisi.
Bildiğiniz gibi hanımlara kafayı yedirten, balata sıyırtan ve de ocaklar söndüren Louis Vuitton adıyla müsemma marka, aynı bizim memleketimizdeki sokak yoğurtçusunun omuz askısında sattığı o lezzetli yoğurtların yerine plastik yoğurt satarak hem fukara yoğurtçuların nafakasına göz dikme hem de bizleri türlü dertlere duçar olma olasılığına itekleyen büyük firmalarımız gibi bir harekete imza atmak üzere karar almış.
WWF(Womens Wear Daily) hanımlara yönelik derginin 14.05.2012 tarihli haberine göre;
Bu yıl başında parfüm sektörüne de girmiş olan ve bir müddetten bu yana ajanda, kalem ve gezi rehberleri üreten deri eşyanın kabesi Louis Vuitton kağıda dayalı ve diğer kırtasiye ürünlerini de imal edip satmaya karar vermiş. Derginin ifadesine göre buna işaret eden en önemli kanıt ise brasserie, kahve, kitapçıları ve buraları ziyaret eden elit entellektüelleri ile bir cazibe merkezi olan Paris'in Saint-Germain-des-Prés mahallesinde bulunan Louis Vuitton butiğindeki genişletme çalışmaları imiş.
Bizim gibi yazmayı ve yazım araçlarını sevenler için "hadi hayırlısı" demekten kendimi alamıyorum. Yandık ki Marmara çırası gibi.
Gittiniz bir kahveye.., Dolmakaleminizle yazıyorsunuz sakince.., Fakat o da ne?.. Karşı masa da Louis Vuitton çantasından Louis Vuitton ajandasıyla dolmakalemini çıkartıp koyuyor masanın üstüne bir cins-ü latif..., Vay.., vay.., vay ki vay !. Mahvolduk demektir. Der dest olup gitmek lazım.
Vallahi ne bileyim, dolmakalem işinin de suyu çıkmaya mı başladı.., ne dersiniz ??.
Bildiğiniz gibi hanımlara kafayı yedirten, balata sıyırtan ve de ocaklar söndüren Louis Vuitton adıyla müsemma marka, aynı bizim memleketimizdeki sokak yoğurtçusunun omuz askısında sattığı o lezzetli yoğurtların yerine plastik yoğurt satarak hem fukara yoğurtçuların nafakasına göz dikme hem de bizleri türlü dertlere duçar olma olasılığına itekleyen büyük firmalarımız gibi bir harekete imza atmak üzere karar almış.
WWF(Womens Wear Daily) hanımlara yönelik derginin 14.05.2012 tarihli haberine göre;
Bu yıl başında parfüm sektörüne de girmiş olan ve bir müddetten bu yana ajanda, kalem ve gezi rehberleri üreten deri eşyanın kabesi Louis Vuitton kağıda dayalı ve diğer kırtasiye ürünlerini de imal edip satmaya karar vermiş. Derginin ifadesine göre buna işaret eden en önemli kanıt ise brasserie, kahve, kitapçıları ve buraları ziyaret eden elit entellektüelleri ile bir cazibe merkezi olan Paris'in Saint-Germain-des-Prés mahallesinde bulunan Louis Vuitton butiğindeki genişletme çalışmaları imiş.
Bizim gibi yazmayı ve yazım araçlarını sevenler için "hadi hayırlısı" demekten kendimi alamıyorum. Yandık ki Marmara çırası gibi.
Gittiniz bir kahveye.., Dolmakaleminizle yazıyorsunuz sakince.., Fakat o da ne?.. Karşı masa da Louis Vuitton çantasından Louis Vuitton ajandasıyla dolmakalemini çıkartıp koyuyor masanın üstüne bir cins-ü latif..., Vay.., vay.., vay ki vay !. Mahvolduk demektir. Der dest olup gitmek lazım.
Vallahi ne bileyim, dolmakalem işinin de suyu çıkmaya mı başladı.., ne dersiniz ??.